Harmonogram matur próbnych

MATURY PRÓBNE LISTOPAD 2014

Nadzór nad zdającymi pełnią nauczyciel mający w tym czasie zajęcia. W nawiasie podany jest nr lekcji i nauczyciel nadzorujący

 WTOREK 25.11 godzina 9.00 JĘZYK POLSKI

SALE:

208 – 4TWA ( 2M.Orlińska, 3 R.Chojnacki, 4 R.Chojnacki, 5 R.Chojnacki)

209 – 4UFI ( 2. M.Okorska, 3 K.Kolek, 4 R.Hnitecki, 5.K.Janowski)

210 – 4MOT ( 2. R.Chojnacki, 3 M. Lisiak, 4 M.Barańska, I.Piotrowska)

AULA - 4TWB (2.M.Jasińska,3.M.Hacia, 4.P.Ernest, 5.Z. Majewski)

06 – SALA DODATKOWA (2.M. Tymińska, 3.M. Tymińska, 4. M. Tymińska, A. Cieślik)

ŚRODA 26.11 godzina 9.00 MATEMATYKA

208 – 4TWA ( Z.Majewski, 3. M.Orlińska 4R.Chojnacki, 5 R.Chojnacki)

209 – 4UFI ( 2. M.Okorska, 3 E.Rega, 4 E.Rega, 5.I.Piotrowska)

210 – 4MOT ( 2. M.Tymińska, 3 J.Frączek, 4 A.Cieślik, 5.M.Tymińska)

AULA - 4TWB (2.K.Janowski,3.K.Janowski, 4.M Hacia, 5.M.Hacia)

06 – SALA DODATKOWA (2.M.Baraśska, 3.M.Barańska, 4.M.Tymińska)

CZWARTEK 27.11 godzina 9.00 JĘZYKI OBCE

 J.ANGIELSKI

208 – 4TWA ( 2.R.Chojnacki, 3R. Chojnacki, 4R.Chojnacki, 5 R.Chojnacki)

209 – 4UFI ( 2. M.ŁAbędź, 3 M.Tymińska, 4 M.Tymińska, 5.E.Gajek)

210 – 4MOT ( 2. A.Cieślik, 3 A.Leszczyński, 4 P.Kolago, 5.P.Kolago)

J.NIEMIECKI

AULA - 4TWB (2.M.Orlińska,3.R.Hnitecki, 4.R.Hnitecki, 5.R.Hnitecki)

06 – SALA DODATKOWA (2.E.Gajek, 3D.Cytowicz, 4.D.Cytowicz,5.D.Cytowicz)

PIĄTEK 28.11 godzina 9.00 PRZEDMIOTY DODATKOWE (w tym j.polski R i matematyka R)

AULA – ( K.Kolek, P.Kolago,D.Cytowicz, D.Cytowicz, D.Cytowicz)

Zmiana planu LO dla dorosłych

Nastąpiła zmiana terminów egzaminów i planu dla klasy I LO dla dorosłych.

Nowy plan :

Grudzień 2014

Styczen 2015

Turniej z okazji Święta Niepodległości

tdn3

W dniach 6 – 7 listopada 2014r. w ZSP im. Emilii Plater w Zgorzelcu odbyły się dwa turnieje siatkarskie. Pierwsi na parkiety wyszli chłopcy, niestety nasza reprezentacja nie spisała się najlepiej przegrywając wszystkie mecze i zajmując ostatecznie czwartą pozycję. Cieszyć może jedynie fakt, że siatkarze „Górnika” w przegranych spotkaniach nie odstawali poziomem sportowym od swoich kolegów ze Zgorzelca, a o wyniku decydowało w dużej mierze szczęście. Dużo więcej powodów do zadowolenia mieliśmy dnia następnego, gdy na boiskach popularnej „Emilki” walczyły dziewczęta. Nasze siatkarki po raz kolejny były stawiane w roli faworyta i tym razem nie zawiodły, wygrywając wszystkie spotkania. W decydującym o losach pierwszego miejsca meczu pokonały w tie-breaku miejscowego „Ogólniaka”. Końcówka miała niesamowity przebieg, nasze siatkarki przegrywały już 9 :13, by chwilę później po serii zagrywek unieść ręce w geście zwycięstwa 15:13.Gratulacje!

Skład chłopców:

K. Jezierski, D. Tarutis, D.Marciszewski, D.Patrzałek, P.Gąsiorowki, D.Więckiewcz,

S. Radawiec.

Skład dziewcząt:

A.Wiśniewska, K.Śliwczyńska, R.Brakowiecka, J.Wojtania, J,Humeniuk, A.Ciupa,

I.Kula, M. Jakubowska.

Opiekun obu drużyn:

Michał Lisiak

  

tdn1  tdn2

III edycja turnieju League of Legends

plakat 3

PRACOWNIA FOTOWOLTAICZNA

panelW ramach koła zainteresowań energetycznych w Zespole Szkół Zawodowych w Bogatyni uruchomiono szkolną pracownię fotowoltaiczną. Projekt zrealizowany był w ramach akcji WOLONTARIATU PGE:

 

 

 

 Osoby zaangażowane w projekt WOLONTARIATU PGE:

Daniel Gajek

PGE GiEK SA – LIDER ZESPOŁU

Krzysztof Wcisło

PGE GiEK SA

Paweł Korc

PGE GiEK SA

Ewa Gajek

ZSZ Bogatynia

Ryszard Chojnacki

ZSZ Bogatynia

 

 

 

 

 OPIS/CEL PROJEKTU:

  • Wzbudzenie zainteresowań wśród młodzieży szkolnej pozyskiwaniem energii z OZE.
  • Rozbudzenie świadomości proekologicznych.
  • Pomoc w przygotowaniu, montażu i uruchomieniu mikro-elektrowni pokrywające częściowe potrzeby szkolnego zapotrzebowania w energię elektryczną.

W ramach projektu przeprowadzono szkolenie dla chętnych uczniów, wyjaśniając jak działa instalacja fotowoltaiczna PV. Przekazano wiedzę teoretyczną i praktyczną jak wykonać taką instalację w warunkach domowych.

Zakup podzespołów oraz współdziałanie wolontariuszy PGE, pracowników ZSZ i uczniów w skonfigurowaniu, montażu i uruchomieniu instalacji z przyłączeniem do wewnętrznej sieci elektrycznej.

 UZYSKANE REZULTATY/KORZYŚCI PROJEKTU:

 

  • Przygotowanie i przeprowadzenie prelekcji na temat OZE, zwłaszcza wykorzystywania energii słonecznej do wytwarzania energii elektrycznej. Praktyka w wykonywaniu i uruchamianiu instalacji fotowoltaicznych PV dla uczniów technikum energetycznego w ZSZ.
  • Mikro-instalacja fotowoltaiczna pracująca bezobsługowo przez kilkanaście lat w Zespole Szkół Zawodowych (ok. 25 lat) zmniejszająca zużycie energii elektrycznej na potrzeby szkoły.
  • Gotowy praktyczny zestaw szkoleniowy dla uczniów w późniejszych latach (do obsługi, eksploatacji, konserwacji i rozbudowy w przyszłości).
  • Promocja szkoły w środowisku lokalnym